måndag 17 januari 2011

Bra måndagskväll..

Nyss hemkommen från syrran. Tog en promenad dit (hon bor typ vid Coop Forum) i det härliga "promenad-vädret", dock lite för halt underlag..
Fick god mat och sen blev de soffan å Idrottsgalan eller va de nu heter.. De e tal, tacka mamma å pappa, lite tårar, driver me folk ja inte ens vet vilka dom e, filmklipp på vinster och andra braiiga bedrifter och sen lite Darin sång (Visste inte ens att han va kvar i musikbranshen) och sedan prisutdelning.. Ja, det var ju kul..

Sara och jag körde nå konstigt träningspass (15 min???!) me nå typ runda klot me handtag som man skulle göra en massa övningar med. Asjobbigt, Sara hade den med 4 kg å ja den me 8.. Nog för att ja e storasyster men... Aahh, tungt va de iaf så vi gjorde inte klart hela passet. Fortsätter nästa gång ja kommer hem t dig sis..;)

Å godis åt vi, kände mig som en oversize köttbulle när jag gick hem så jag fick lov å gå en liten omväg för att kunna lägga mig med gott samvete. Fast när luften är såhär frisk och har den här tempen tycker ja de e superskönt å gå. Skulle kunna gått så mycket längre men ville hem å lägga mig i tid så ja orkar me en lång dag imon:)

Nu ska ja hoppa in i en dusch sen kasta mig i säng!

Tjiiiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar