måndag 7 februari 2011

Vinden har vänt!

Var en galen jobbvecka förra veckan, gjorde 82 timmar på 7 dagar. Skidskola-Ski Lodge-servering-bar-grupplektioner-privatlektioner och underbara arbetskamrater! Tröttsamt men kommer inte klaga, vill jobba så mycket som det bara går! :)

Provade pjäxor idag, fastnade för ett par Tecnica, Viva phoenix 80 airshell. Det är luftkuddar i dem så man kan pumpa dem för maximal passform och så att de sitter som ett smäck på foten, snorsköna att ploga runt med barnen i och lika sköna att bränna utför med! Lutar starkt åt att det kommer bli just dessa..:)
Ska prova några andra imorgon med för att ha lite att jämföra.
Mika har gjort iordning två par som står och väntar när jag kommer till jobbet. Han är världens bästa pjäxhjälpare (och han följer bloggen så nu hoppas jag att han får ett litet smil och tar åt sig komplimangen!)!!

Imorgon jobbar jag "bara" i skidskolan och på eftermiddagen ska jag iväg till doktorn en sväng (cellprovstagnings tjoffsan som de i min årsgrupp blir kallad till) och sedan ska jag träffa lite folk på fika och sedan supermyys med två av mina fina vänner! :)

Det snöar ute! Och det gör mig såå glad! :) Vill aldrig att vintern ska ta slut! Älskar skidåkning och det får mig så otroligt lycklig!

Nu ska jag hoppa ner i sängen och se på teve tills ja somnar. Imon väntar ännu en härlig dag på jobbet i backen!

Å förresten så ska jag få vara ledig en HEL dag!! Torsdag vecka 8, då ska jag ha sovmorgon och sen ha en underbart ledig dag med inga måsten och absolut inget jobb!! :)

Ne, sängen kallar och katten mjaumar att hon vill kjela! :)

Tjiiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar